პროექტები


პროექტის
სახელწოდება
 ცნობილი ქართველი მათემატიკოსები
პროექტის
მთავარი იდეა
ამ პროექტის განხორციელებისას მოსწავლეები  ისწავლიან გამოჩენილი ქარტველი  მათემატიკოსების  ცხოვრების  დეტალებს
პროექტის მნიშვნელობა / აქტუალობა
 ამ პროექტის  საშუალებით  მოსწავლეებს  ჩამოუყალიბდებათ:
          ლოგიკური მსჯელობის უნარი.
          ინფორმაციის მოძიების უნარი.
        მიმბაძველობისა და დაინტერესების  უნარის განვითარება
პროექტის მიზნები.
 ა-მოსწავლეები  მოიძიებენ ინფორმაციას ცნობილი  ქართველი  მათემატიკოსების  შესახებ , შეისწავლიან  მათ ბიოგრაფიას, გააცნობიერებენ  მათ ღვაწლს მათემატიკის  განვითარების  საქმეში, გაიაზრებენ მათემატიკის, როგორც მეცნიერების ფუნდამეტური  დარგის მნისვნელობას, განივითარებენ წერილობით  და ელექტრონულ  საინფორმაციო  წყაროებთან  დამოუკიდებლად მუშაობის უნარ-ჩვევებს,
მოსწავლეთა ასაკი
16 წელი
ვადები/
ხანგრძლივობა
 2-თვე
მოსალოდნელი შედეგები/
პროდუქტები, რა შეიძლრბა შეიქმნას
პრეზენტაცია, კედლის  გაზეთის გამოშვება, ბლოგის შექმნა
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
 მათემატიკის სასკოლო  სახელმძღვანელოები, კლასგარეშე ლიტერატურა,  ინტერნეტი, ფოტო აპარატი
პროექტის მსვლელოვა
(ძირითადი აქტივობები)
პროექტსი მონაწილე  მოსწავლეები  მოიზიებენ  ინფორნაციას ცნობილი  ქარტველი  მათემატიკოსების შესახებ  სასკოლო  სახელმძღვანელოებიდან, ბიბლიოთეკიდან და ინტერნეტიდან. შეაგროვებენ  სურათებს, მოკლე ბიოგრაფიებს თითვეულ  მათემეტიკოსის  შესახებ  და  შექმნიან  ბლოგს, სადაც  მიუთითებენ  თითვეული  მათემათიკოსის მოღვაწეობასა და ღვაწლს.
პროექტის  მსვლელობისას  მოსწავლეები ამყარებ ენელოქტრონულ  კონტაქტს  სახელმძღვანელოს ავტორებთან  და მიმართავენ მათ საინტერესო  კითხვებით . მოაწყობენ  დისკუსიას.





საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი
 ისტორია-ცნობილი  ადამიანების  ბიოგრაფიები.
ისტ-ნამუშევრის  ელექტრონული  ვერსიის შექმნა 
ქარტული  ენადა  ლიტერატურა-შინაარსის  მოკლედ  გადმოცემა.
პროექტის ხელმძღვანელი
 გულნარა  ცხიტუნიძე
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
gulnarachxitunidze@gmail.com


პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
http://gulnarachxitunidze.blogspot.com/


 პრეზენტაციის შეფასების  რუბრიკა

კრიტერიუმები
დაბალი
საშუალო
მაღალი
წარმოდგენილი  მასალის  სრულყოფა
მასალა  ვერ  წარმოადგინა  სრულყოფილად
მასალა  წარმოადგინა,  მაგრამქონდა  ხარვეზები
მასალა წარმოდგენილი  იყო  სრულყოფილად
თვალსაჩინო  მასალის  გამოყენება
ვერ  გამოიყენა თვალ  საჩინო  მასალა
გამოიყენა  თვალსაჩინოება, მაგრამ  არ  იყო  საკმარისი
სრულყოფილად  იქნა  გამოყენებული თვალსაჩინოება
აუდიტორიასთან  კონტაქტი
ვერ  დაამყარა   აუდიტორიასთან  კავშირი
ნაწილობრივ   დაამყარა  აუდიტორიასთან  კავშირი
სრულიად   დაამყარა   აუდიტორიასთან  კავშირი
დროის  სწორად  გამოყენება
ვერ  გამოიყენა  პრეზენტაციისთვის გამოყოფილი   დრო
დრო სწორად გაანაწილამაგრამ ვერ წურავს საკითხს სრულად
დროის ლიმიტი სრულად აქვს განაწილებული

No comments:

Post a Comment